Terkagum <=0

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Saya ndak pandai buat emoticon guna keyboard, jadi terima jaalah yang saya buat di tajuk entri tu. Jangan banyak songeh. Lepas solat Juma'at, Zudien bawa saya jalan pergi Tesco, mau keluarkan duit katanya. Coincidentally, saya pun mau buang duit beli charger dan berjoli beli barang-barang dapur makanan. =.=" maaf, banyak hal. Lepas saya beli barang, terus cari Zudien di tingkat bawah, terus ke pet shop aras tanah tu (must-stop hahaha). Biarpun ndak dapat caress satu-satu, tengok jaa pun sudah cukup LOL.

Masa kami jalan-jalan di aras yang sama, saya ternampak suatu keajaiban. Serius, saya suka apa yang saya nampak. Merah, bold, seksi... hanya lelaki bujang yang tau betapa indahnya dan bermaknanya 'benda' neh. Saya drooling terus neh, Dien kata kalau kau ndak kahwin barulah boleh miliki. Sedih, tapi saya akan berusaha dapatkannya. She's hot as hell!

Mesti fikir kuning. Untuk mengelakkan itu, saya tunjukkanlah beberapa keping gambar apa yang saya impikan tu. Encik Google, tolong jap (jap, saya cari jap). Hah, nilah. Serius, saya sanggup bujang owh untuk dapatkan ini. Badan yang cantik, high performer neh, saya rasa. Seksi habis macam saya! Hahaha, gurau jaa bha, bakal isteriku :P
Kesian Zudien, terlepas nombor gilirannya untuk kasi keluar duit XD. Anyway, thanks friend. Dia sempat spend air tebu lagi. Saya... saya ndak bagi dia apa-apa (jahatnya). Bha, bha... mau rehat jap. Mau mimpi Volkswagon Polo neh. Siapa kisah harganya RM150,000.00? Everything's possible #ganbattememe

Comments

zudien said…
Haha...dun wori. Sempatla ko habis bayar kereta ni 9 tahun. Then dah boleh kawin~
zudien said…
Haha...dun wori. Sempatla ko habis bayar kereta ni 9 tahun. Then dah boleh kawin~
zudien said…
Haha...dun wori. Sempatla ko habis bayar kereta ni 9 tahun. Then dah boleh kawin~
zudien said…
This comment has been removed by the author.
Sven Medyona said…
Amboi, sampai tiga kali ulang. Hahahahaha. Itu yang saya fikir.

Siapkan rumah, sediakan kereta untuk isteri. Lepas tu, baru fikir mau cari.

Popular Posts