It's 5:40AM, And I'm Damn Awake~

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Fuhh~after having a mug of Colombian coffee, me eyes refused to close. Penat pujuk; baca bukulah, main Satiolah, tengok benih kacang tu tumbuhlah; nda jugak boleh tidur. Maybe I need somebody to sing me a lullaby #perversionerror

Anyway, memandangkan Subuh nda lama lagi, and I don't wanna miss jam'ah, saya mau kasi cerita satu benda. Sebenarnya, banyak benda. Tajuknya di bawah, layan Kalau membosankan, pergi tidur. What the hell  are you doing staying up (LOL. Kena saya balik). Just to kill the time.

Apa yang ada di atas meja saya

Kalau dulu di MRSM, kami panggil ini kaunter belajar, bukan meja. Meja tu lain, dia nda attached sama lantai and dinding. So, definisi kami yang betul (double standard). Definisi orang lain salah. Serius. Okay, nda payah emphasize, orang faham. 

*menguap, menutup mulut. Lap air mata*

Aduh, dunia... sudah dekat-dekat Subuh baru rasa mengantuk. Lepas Subuh nanti, joging lagi. Lepas tu mandi, do the laundry dan makan. Memang ndada masa mau tidur, selain nanti tengah hari. Eh jap, ada fardhu Zuhur, baru tidur. Waah~bha, teruslah kepada isi (oh ya, klik gambar, kalau mau kasi besar. Yalah, saya neh guna netbook ja, jadi nda boleh besar skrin).

Mereka yang chomel sokmo~
Companion saya. 
Hahaha... biarpun benci, ia perlu dipelajari.
Satu lagi; kan saya pernah kata yang saya minat Sains Politik.
Jadi inclination nda boleh ditolak.
Inilah yang menjadikan saya seorang insomnia (biarpun dulu, bukan).
Best friend seorang anonimus. Stickers tu, adik saya yang tampal,
jadi jangan buat asumsi bagai.
Peneman sunyi, sejuk malam.
Alaah, market jaa neh, baca buku agama. And lastly:
Oh God~ these eyes... *o*
P/S: All of the photos are not as bad as they look. All of them have been edited; the noise, the cross effect, the blur. It's not Satio's fault, but me. Hey, it's not a fault, anyway :'S

Comments

Popular Posts