Alhamdulillah~

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH
"Tahniah, tahniah... berjaya jugak engkau, Sven!! Nda sangka"
Narsisisme neh. Abaikan. Hahaha, Yassin yang tipikal memang macam neh. Suka puji diri; optimis kunun. Padahal, pencapaian nda seberapa. Kalau menang trofikah, medalkan, ndakpun dapat plak saguhati;  ndapa jugak. Kan??

Wait, mari saya dapatkan ini bersih (translate ke BI)(lama nda buat neh XD)

Gahh. Tadi lepas Subuh yang hening, ketika unggas baru mengibas-ngibaskan sayapnya untuk bersiap-sedia menghadapi satu lagi hari yang bergolak; ketika awan baru kelihatan gemaris jingganya dan berkepul berarak menurut hembusan lembut angin Selat Melaka, saya dan Aizat dan Ardie dan saya dan... heyy!?

Gahh. Belum boleh menghilangkan 'kemahiran' mengarut, meski sudah dicuba beribu kali (hah, dia mula balik). Okay-lah, we jogged. Yes, ya heard me. And don't ever laugh, NadJoliey *mata dikecilkan, merenung dengan muka serius*. Hahahaha, itupun; lama nda buat. Those "gahh"s and asterix sentences. Good olĂ© time...

Gahh. Maaf kalau kamu mula stres dengan divergen berulang neh. I just... couldn't help myself. Gembira hari neh. Bukan sebab dapat lari dengan dua champions track, bukan (ada jugaklah sikit-sikit). Tapi saya sudah buat the record. I mean, I broke MY personal record. And for the record, the record is walking jogging around the lake of Queen XD ... Tasik Permaisurilah. Trek yang pendek tu.

Biasanya, lari dalam setengah pusingan sudah penat, lenguh. Semput macam malaikat maut sudah berdiri di atas kepala. Sekarang, nda sudah. Bukan jaa saya nda semput, malahan saya sudah dapat lari tiga pusingan tanpa berhenti (well, ini memang melampau. Ada bha, cuma dalam sepuluh minit ja paused. Then, sambung tanpa henti). 

Terima kasih kepada "mereka" yang bagi motivasi, tips, dsb., dll. Ada bantu, kick! Hahahaha. but in the end, I bet some of you will think like this:

Comments

Popular Posts