Line Gemo, Karya, 'What If's & Et Cetera


ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Gemo punya line. Baru boleh dapat menulis. Semalam banyak gila di otak mau ditulis, sekarang, itu idea sudah hilang. Saya rasa maktab belum bayar WiFi kot, tu yang line hilang. Rage gila. Tapi biarlah; ada satu yang saya nda lupa *tepuk, tepuk*. Terjadi masa saya sedang beriadah (-lah sangat) di tasik. Eh, lame joke I see =.=". Anyway, entri neh pendek ja (you know when I say "pendek", I "mean" it!).

How would you feel when...

i. a man who is walking with a woman, pats the woman a*s in front of you (no, not abs. The other one).

ii. a man is staring at you as if he's gonna swallow you whole (and I'm talking as a man. Yes, a man stared me sensually LOL).

iii. a woman laughs heartily behind you, and the day was just getting darker.

Mesti kamu rasa ini:
Hahahah. Nda pernah sangka Tasik Permaisuri punya banyak cerita. Yang jelik, yang indah, yang sweet dan longkang punya taraf moraliti pun, ada. Juga tepu dengan hipokrasi dan penipuan, pembongkaran rahsia dan kemunafikan berdakwah. Ada unsur humour, dan kebahagiaan keluarga. Ada atmosfera kecamuk cinta, maksiat dan kesongsangan (!?). 

Baru saya rasa nikmatnya berjalan menimba ilmu secara langsung dan tidak formal. Serius; mungkin berfikir untuk menjadi lone wayfarer lepas neh. Saya juga sudah set impian mau beli DSLR termurah setakat neh: D40. Harga dalam RM1400++ kot, ini baru pre-planning. Ada orang kata saya patut beralih kepada fotografi yang lebih serius (by that he meant: use DSLR!!). LOL, spend-lah. Baru gempak.

Oh ya, satu lagi. Empat penulisan saya sudah menampakkan kemajuan. Dua sudah siap, satu saya mau print, try hantar ke DBP-kah, apakah. Hahaha. Rezeki, siapa tau kan? Kot-kot dapat duit, boleh rembat satu iPhone (amboi, banyaknya nafsu). Hahaha. Perlu optimis.

Satu artikel saya hantar ke sebuah laman web, nda mau bagitau laman web apa (malu, malu... *blushing*)(mintak pukul). Tunggulah, kalau dorang terima dan poskan, saya akan letak nama laman web tu sini. Ini kira percubaan "testing 1,2,3" lah neh. Kalau dorang nda terima pun, apa kisah. Try again. Dan kalau saya ada masa, saya poskan jugak di blog neh. 

OK-lah, mau mandi (siapa mau itot! =.=") dan cuci kain. Banyak kain, habis bau payau sudah loker ditimbunkan dengan kain kotor. Ya, saya grunge gila. Problem?

Comments

Mawaddah Aufa said…
RM1400?? =.= geez... honey, I could get you a better dslr that is cheaper than that. Lagi jimat tau ^^V. I got "connection" with lots of dealer (this happen when you purchase almost 5 dslr over the year :P)and counting.... I'm taking it serious now.
Sven Medyona said…
Deal!

Hahaha. Give me options. Need 'em badly :]
Mawaddah Aufa said…
Do you want a specific brand? :) or just nikon?
Sven Medyona said…
Anything will do.

Popular Posts