Kacang Hijau & Kemachoan


ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Serius. baru nampak rasional tuduhan orang terhadap budak Sains. Yang kami nerd, freak dan banyak istilah semacam itu lagi. Nda pernah terlintas dalam fikiran saya yang saya akan sayang dua buah kelalang dengan kacang hijau. It has been 5 days since they started to germinate. Bila-bila saya tengok pucuk mereka yang dengan hijau cemerlang tumbuh menjulang, saya rasa sayang pulak dengan mereka. Ya, mereka itu kacang hijau.
Untuk ke-cute-an HD, sila klik gambar... kann???
Okay, non-science students... kamu menang kali neh. Saya sendiri dapat rasakan perasaan orang bila tengok seorang lelaki sibuk mendandan kacang hijau yang tengah bercambah. Pastikan haba cukup, pemboleh ubah tidak dikotori, dan sebagainya. Setiap pukul satu petang saya buat pemerhatian, dan saya buat ia 360 darjah. 
Bila saya sedar ni, saya bisik dengan diri-sendiri: "Oh, patutlah~" lepas tu senyum. Tercemar macho gua =.=". But hopefully, if I were and AM a freak scientist, saya mau jadi saintis seperti di atas, Dexter. Oh wait, I am like that; cute *muntah kacang hijau**kacang hijau lagi~*

Comments

Popular Posts