Entri Ekspres

Cuba cari mana saya =) [MRSM KOKI, PAMA 2009]
ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Wahaahaha~sudah habis mendaftar bersama rakan sekelas. Gembira dapat jumpa semula, apalagi dapat jumpa yang baharu. I mean, pelajar PISMP Sains yang baru mendaftar. Saya dengan Ewi sudah berjumpa dengan satu daripada lima yang dikatakan akan memeriahkan lagi kelas Sains. Huuff~dengan rasminya jugalah, kami menjadi student Sains Program Ijazah sebenar. Yalah, tiga semester lalu cuma olok-olok. Persediaan, orang bilang.

Anyway, about the resolution of 2012, I think I've achieved quite something. Ndak secemas dulu lagi, dalam berhadapan dengan suatu transisi baharu. Saya janji akan jadi lebih kuat, demi Allah, demi keluarga dan rakan-rakan penyokong (macam ada kelab peminat pulak, cakap macam neh).

Saya cuma harap, pelajar baharu ada lelaki. Women- I'm sorry- girls have been too boring to deal with. Kami mau satu skenario baharu dalam kelas. Ini, asyik perempuan ja dengan potpetpotpet mereka (padahal saya layan jugak). Kalau dapat classmates yang sporting atau sekufu, lagi mahsyuk #desperatebuddy

=.=" Enough with all the rants. Sekarang, saya cuma harap semester neh cepat tamat dengan sukses. Kalau sudah begitu, maksudnya tinggal tujuh semester lagi untuk ditempuh (roughly about three and a half years =O). InshaAllah, inshaAllah... dipermudahkan oleh Allah SWT. Wassalam~

Comments

Popular Posts