Semakin Kuat

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Ahh~lepas muntahkan semua kemarahan semalam dan direct tidur, bangun jaa saya rasa kuat. Kesian blog neh,penuh dengan muntah amarah. Anyway, kepada yang terasa; nah tisu, lap air mata kamu. Sorry-lah kalau buat kamu menangis semalaman, but I'll never take back what I've puked. Never.

Kadang-kadang macam betul jugak, perlu bersemuka. But then, saya takut ada orang bengkak bha mukanya, so yeah. Tiada main bersemuka-bersemuka. Let it be this way. Rasa lebih 'aman', lega, tenang tidur semalam (well, untuk yang terasa of course ndak tidur. Kah??).

Wokey, semalam Dien ber-chat dengan saya. Dia tanya saya kalau saya sudah siap kerja. Saya bingung. Wuhuu~sibuk kritik/sindir orang, kerja sendiri belum siap. Satu apapun, belum. Hei, macam mana mau jadi guru neh. Sekarang tengah sibuk selongkar balik fail-fail.

Bila rasa down gila-gila, saya bukak resolusi yang penh retoriknya saya taip dua hari lepas Tahun Baru 2012. Kalau rasa macam mau baca, tengoklah sini. Ndamau, ndapa; no hal. Tapi bila saya yang baca, saya macam mau menangis. Yassin, what have you done to yourself. Mana penjelmaan resolusi kau? Kaa... hangat-hangat tahi ayam? 

Okaylah manusia, rasa nda enak pulak hentam diri-sendiri. Kepada warga pendidik yang membaca neh, sila baca ini quotation. Saya bukak Facebook, saya browse dan selain nampak gambar Muslimah kurang kain, mulut termuncung-muncung dan luahan hati "Huhuhu, knapa cyunk wat baby camnie~" (padahal foreveralone) then komen "Thanks sbb like!!", saya ada jugak terbaca benda berfaedah. Update Oprah Winfrey, contohnya. Quote neh adalah update Oprah Winfrey.

Comments

Popular Posts