Review Tahun 2011

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Ahahaha... inilah review tahun 2011 yang paling lambat ditulis di dunia (maybe). Sekarang sudah habis minggu pertama 2012, dan jujur: I'm sick. Sick of myself. Ingat mau tulis entri neh dulu, tapi pelupa. Tu yang pointe menurun 0.02 tu (apa kaitan??). NadJoliey, thanks for your "lengthy" and "boring" entry. Saya banyak terinspirasi darinya. You know, macam yang saya selalu jadi.

2011

Banyak gila benda yang berlaku tahun lepas. Untuk recall semua dan tuliskan di sini would be absurd. Kalau mau buat macam tu, terpaksa tulis novel macam J K Rowling punya tu. Hey, bercakap pasal novel, saya rasa tahun neh mau mula tulis satu dengan seriuslah. Publish di sini. Atau di sana. Wow, sounds like a plan, ay?

*tampardiritampardiritampardiritampardiritampardiritampardiritampardiritampardiri*

Lari tajuk. Ahahaha, Yassin yang tipikal. Saya kalau menulis memang, lari tajuk adalah benda yang paling saya suka buat. Ndataulah, jari-jemari neh laju ja menari di atas keyboard netbook HP Mini 20 saya. Adakah kerana mereka bersedia untuk memulakan assignment? *terdengar shrieking voice keyboard, "Tidakkk!!"*. Hahaha, tau pun takut. 

Buat yang ndaktau, keyboard adalah obsesi yang seksi like me. Saya suka keyboard, cinta keyboard. Just like I love Satio and the Moon (well, ndaklah seserius itu). The truth is, saya lebih tertarik untuk baring di atas keyboard berbanding di atas sebelah perempuan (songsang XD). Wait; GOLIII!!!!!!!!

*tampardirilagitampardirilagitampardirilagitampardirilagitampardirilagitampardirilagi*

Ugh... this is hard. Lain kalilah baru tulis pasal 2011 (apa punya entrilah macam neh =.=").

Comments

Mawaddah Aufa said…
coincidence? ("apa punya entrilah macam neh =.=") while mine was (Entah ape punye entri la ni =.=") interesting tom cruise.. interesting... *nodding head
Sven Medyona said…
Ahahahaha~adakah kita sebenarnya ada bloodline?

*jengjengjenggg*
Mawaddah Aufa said…
Could it be??

*suspen punye muzik...

Popular Posts