Result Sudah Keluar

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Hari neh result maktab sudah keluar, but not in full detail (no grades, pointer). Cuma bagitau kita samada lulus atau gagal. Gila nervous masa mau buka laman transkrip maktab, sebabnya saya bukan study betul masa dekat exam (hey, masa exam pun jarang neh study. Asyik layan drama 'Full House' ja di bilik rehat LOL).

Semester 3 PPISMP

'Twas quite a hard and fast-pace semester, I presume. and the most paradigm-shifting compared to the first two semesters. Saya diuji dan menguji dengan banyaknya masa semester terakhir persediaan ke ijazah dengan kawan-kawan yang notty, silibus yang menekan, assignment yang kadang-kadang bikin fed up and last but not least: kehilangan Hazel (guraw-guraw petang)(gah, kamu ndaketawa). At places, this semester have given me the sense of, "Why I did choose this as my future prospect?".

Sedih gilak bila album foto yang saya simpan semuanya bersama classmates hilang. Komputer neh memang bengong, telan fail dan folder (nasib baiklah dia banyak berjasa). But then, it's a good thing. Sebabnya, ia boleh diisi dengan memori baru, yalah, kan terhad kapasiti ingatannya. #hipokrasi dalam sembunyikan kesedihan

Apapun, saya cherish jugaklah masa-masa remaja yang saya habiskan dalam semester terakhir PPISMP. Beraya di Putrajaya, gaduh dengan ZJ, mysterious disappearance of my blogs and the reappearance of them, tengok wayang banyak-banyak dengan Aizat Akram, makan ayam goreng cicah sambal dengan Ewi,  kehilangan pembaca sekali gus peminat saya 'oh, siapa' dan banyak lagi. Gonna miss them, gonna create another new pages of memories.

Berbalik kepada isu result, saya berjaya men-saspen-kan ZJ dan farahmusa. Saya letak emoticon ':(' dan dorang pulak yang macam gelabah. ZJ terus hentikan chat melalui Facebook, takut tersalah pilih kata mungkin. Hahahaha, I'd say: sorry and you guys are funneh. Saya lulus bha :)

Kalau dapat pointer 3.5 ke atas, I'll kiss someone KASK.Seriously (any  volunteer?). 

Comments

zudien said…
Bha, sy tunggu reply dari ko tp nda keluar...x nmpak pun emotion tu
Sven Medyona said…
Yakah??

Malunya , trick ndak jadi *blushing*
Mawaddah Aufa said…
>.<V you got me! aaarrrrgghhh
NadJoliey said…
Congratzzz! Baca intro pun sudah tau ko lulus. Gagaga.
Sven Medyona said…
Farah Musa : Spend DSLR .

NadJoliey : Thanks . Hey , header baru , cantikkan?
Mawaddah Aufa said…
I'm going to buy another one next year :3 not enough.. hate the fact that I had to change the lenses for different purposes..
Suster Fyza said…
tahniah ! but i hav no idea yg ko pun lyn Full House. haha.
Sven Medyona said…
Farah Musa: Woah~

Suster Fyza: Thanks. Eh, saya mansia jugak bha.

Ada benda pelik yang saya minat, orang ndak jangka :)
Suster Fyza said…
lek la.. aku pn layan.. haha..

Popular Posts