Stressisme

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Sebagaimana saya tidak mahu ada orang lain yang menjadi penjenayah datang memusnahkan hidup mereka yang saya sayang, begitulah juga saya tidak mahu orang yang saya sayang menjadi penjenayah memusnahkan hidup orang lain. Tindak-tanduk saya ada maksudnya, orang tau apa.

Stress bila tiada kuasa untuk suatu perkara yang berhak dan patut kita buat. Kalau dibuat, takut disergah; pecah-belah. Bukan sekali tersepit begini, macam kes 4S, contohnya. Saya cuma clueless untuk buat apa. Keliru. Kecewa dan harap 'dia' membaca.

Ahh... rindu pulak dengan rutin maktab.

Rindu Velodrum... makanan murah, barang murah.
Rindu HUKM... walaupun makanan mahal, di sini jugaklah saya kasi keluar duit kalau elaun masuk.
Biasanya bawa Ewi, kadang-kadang bawak ZJ, Sifu Bugis dan Aizat Akram.
Rindu ini view... dari tingkat dua, Blok Tunku Abdul Rahman. Siot, sinilah saya selalu duduk sendiri, refleksi diri
(hey, saya tau buat refleksi perbadilah).
Rindu dengan kawan lama... biarpun tiga tahun sudah pisah, setahun lebih last jumpa; rasa segar lagi kenangan.
Ah, malas mau masuk part sodih neh. Proceed~
Rind dua budak Cina neh... selalu menyakat dan disakat LOL
Rindu Muslimah kelas 3PPISMP Sains... entah kenapa~
Rindu dengan diri-sendiri yang dulu.

Comments

Popular Posts