Elaun Sudah Masuk, Sekarang Dengan Misi

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Elaun sudah masuk. Biasanya kalau saya di maktab, perkara pertama adalah bawa ZJ atau Sifu Bugis atau  Aizat Akram atau Ewi jalan-jalan. Pergi tengok wayang, makan KFC and do the unthinkable, wasteful stuff. Tapi sekarang, saya di rumah, menghadap laptop sambil menonton 'Spongebob Squarepants' dan sedang berfikir untuk apa duit elaun akan digunakan. Pernah janji untuk belanja adik-beradik, but we'll see how.

Actually, I've got quite a long list of stuff to buy over here. From sport shoes to new T-shirt, I bet my allowance would never be enough to accomplish the budget. Need a close attention to that (this) issue, mate. Not to mention the bucks that I need to live in KL, when I got back. Our seniors said, for the first year of bachelor: allowance will be transacted into our account in a month's time *sigh hardly*

Curi dari Internet, ada hukumankah?
Yang sedihnya bila elaun keluar masa cuti adalah, di Tawau, tiada McDonald. Jadinya, tiada 'ChocoTop' mahupun french kiss- I mean, french fries. Huhuu~kalau di Kuala Lumpur, memang 'ChocoTop' menu teratas dalam 'to-buy list' saya. Tidakpun, saya akan menikmati wayang 3D di Midvalley/Times Square. Gahh.

Mengingatkan semua neh, saya kata: rindu dengan kamu semua (ZJ, Ewi, Sifu Bugis, Aizat Akram). But then, again, dengan keluarga adalah yang terbaik masa cuti, ditambah elaun masuk lagi. Awesome!

Comments

zudien said…
Acece...simpan sama duit nak joli di kl..
Sven Medyona said…
Ahahaha~baiklah! (Padahal duit saya tinggal berapa, dekat mau habis sudah)

Lagian, masih bercita-cita untuk mendapatkan Satio. Amiiinn~

Popular Posts