Metamorfosis

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Hahaha, tukar lagi templat. Lama-lama sowtlah blog neh, kali-kali ditukar. Saya ndak suka warna putih, ndatau kenapa. Macam formal gila eh, font lagi Arial. Sekarang font Calibri, background hitam, nampak smart. Rain kata, "Hitam nampak kemas", kan? Apapun, mesti orang nampak macam kilik-kilik, sebab blog dibuat rumah. Seminggu at least sekali renovate. Well, macam yang saya selalu bilang, "I ain't givva damn!"

Sedih gila bila buka dashboard. Bukan sebab pageviews yang berkurang. Hahaha- kalau sampai negatif sekalipun, saya releks. Yang saya sedih bila pos saya sudah berkurang setiap hari. Keaktifan saya sudah merosot dan inilah yang saya give a damn (kasar bahasa).

Kerap sekali, saya macam kehilangan punca. Kejayaan yang saya pegang, perlahan-lahan lesap dari pegangan, dan tiap kali itu jugaklah, saya akan cari definisi baharu. Ya, perubahan itu perlu. Dengan blog ini, saya puaskan rasa hati sendiri :)

Kawan... cara ekspres cari diri-sendiri. Mendefinisi.

Comments

Popular Posts