Keinginan

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Sayang ketat-ketat.
Semua orang (yang baca blog saya) mesti tau betapa kagumnya saya dengan Sony Ericsson J20i Hazel keluaran Sony Ericsson tahun Mei 2010, kan? Jujur, kecintaan dan kekaguman saya dengan performance-nya masih dalam, saya rasa susah untuk ditanding oleh telefon bimbit lain, esp. Nokia. Masa mau decide tukar dulu, ZJ cadangkan N8 atau N9 Lumia LOL.RM1800, bagus beli DSLR. Hahaha.

Saya tiada niat untuk merendah-rendahkan rekaan genius hand phone lain, tapi bagi saya, kualiti kamera Hazel dan sepupunya Elm kelihatan jauh lagi realistik dari hand phone lain, biarpun 8.0, 10.3 atau 12.0 mega pixel (ibu suruh tukar dengan Sony Ericsson Satio). Ndatau macamana mau terangkan, tapi bila saya gunakan Hazel, memang feeling tu lain. Rasa 'hidup' dan meriah.

Sekarang berkira-kira untuk mau beli Satio, menggantikan Hazel tercinta. Serius; biarpun dia sudah calar sini-sana, saya masih sayang sangat Hazel. Banyak memori saya kumpul dengan hand phone neh. Ah, malas mau fikirlah, rasa bersalah nanti (wehh, pergi sini kalau mau tengok spesifikasi hand phone neh).

Comments

zudien said…
Bergantung pada pengguna... ^_^
Sven Medyona said…
Ahahaha- iyalah, betul jugak tu.

<3 Hazel, though.

Popular Posts