Gaji Itu Best! :P

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Hari neh, ibu gaji. So, she asked us whether we want to go to do some shopping, and hell yeah! Kami pergi jalan-jalan, putar-putar satu Tawau (ini hiperbola). Memang penat, but it worth. Ibu bawa Kak Ieka Di Sinie Sempoi, Idayu Purplegurlz, Yazid Tawau and last but not least, the cutest Sir Yassin Yunus AnimaFidelis IudexFinalis a.k.a HeptosAdventum ParvoMultum a.k.a Monochromatic Monoscopic Monotheistic a.k.a Ochien. In b4, itu semua nama-nama Facebook kami (my mom's: Linda Arellano). And yup, I have Spanish blood. So be jelly, people.

Ahahaha. Saya lari tajuk dan skema. Mau pos gambar sejja (skil kakak saya yang anda boleh baca di sini) beserta kapsyen separa humor. Keluarga kami memang humorous, somehow or another, tersalur dari ayah. Kalau ndada sense of humour pun, silalah ketawa. Perasaan 'tuan rumah' perlu dijaga, tau!

Selepas membeli-belah, ibu cakap kami "berjaya" menghabiskan RM450++, which is kejayaan terbesar kami adik-beradik (saya rasa, lebih lagiklah dari itu). And it also turned out that I was the one who spent the most this holiday: expensive watch, shoes, and all. Pelan terbaru adalah SE Satio yang mungkin akan saya dapat around pertengahan bulan 1. Si Hazel saya mungkin serahkan pada kakak saya (her HP broke down, sadly). Sedih buat keputusan tu, actually (saya nda sedih sebenarnya, SE Satio mungkin cukup hebat untuk merawat hati saya neh).

Wait! Di mana sudah neh *menoleh ke kiri dan ke kanan*. Jauh sudah dari tujuan asal penulisan. Okaylah, silalah layan gambar di bawah dan sebelum itu:
"TERIMA KASIH, BUUUU!!!!!!! JIKA AKU MINTAK BUMI SEKALIPUN, DIA MESTI AKAN USAHAKAN. YOU'RE THE COOLEST MOM THERE IS."
Si chomel (muntahlah manusia, saya merelakannya).
Kaki adalah subjek yang cool.
Bersama wanita paling best dan sporting.
Saya dan adik ketiga:- Ajid.
Bosan menunggu...
Menu makanan, versi Tawau.
This is nasi bambong. Paling bikin kenyanglah, benda neh. Asal outing dengan keluarga, selalunya akan bersantap ini.
Team terbaik!
Baju ini cantik. Baju ini mahal. Baju ini ndak best.
Si Ija. Tengoklah blognya yang ayu pada: idayu-blogger.blogspot.com. Sila 'Follow'. :)
Saya =)
Inilah jam yang  mahal tu. At least, for my standard. Sekali lagi, thanks bu :)
Yang kanan paling cute :P

Comments

zudien said…
Wow...untunglah...jam baru henfon baru.. :D
saya dpat wang saku jerrr~
zudien said…
Wow...untunglah...jam baru henfon baru.. :D
saya dpat wang saku jerrr~
Sven Medyona said…
zudien: wehh, HP baru tu belum confirm-lah. Tpi inshaAllah :)

Popular Posts