Kebebasan


ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Ah, rasa bebas akhirnya. Sebebas burung yang baru mengepakkan sayap, keluar dari sangkar. Kenapa bebas? Sebab saya sudah decide ndakmau activate akaun Facebook. Sudah deactivate (and hope it stays that way). Mula sudah simptom stress baca status sesetengah manusia yang tiada nilai langsung. Buang masa.

Tadi masa surfing Facebook terdetik, apa bha yang saya buat di sini? Unanswered, I decided to get the hell out of there. Ndaktaulah sampai bila, tapi saya harap untuk jangka masa yang lama (tolonglah). I am sickened by those pathetic Facebookers. Kalau untuk selama-lamanya pun, ndakpa. Saya rela.

Blog inilah satu-satunya cara kawan dari jauh untuk berhubung, barangkali.

Comments

Suster Fyza said…
kita lihat selama mna kita dpt brtahan. aku pn ada gak rsa mo buka fb aku tu.. biarlah. aku dah join blog skrg. =)
Sven Medyona said…
Waah, kau deactivate jugak? Tahniah!

Mudahan bertahan lama-lama. Ndak tahan dengan kerenah sesetengah orang
Suster Fyza said…
-.- aku ingt ko dah tau. dah 4 hari hdup tnpa fb. stakat ni memuaskan. ya, aku pn boring bca wall yg sarat.
Sven Medyona said…
Suster Fyza: Memang.

Farah Musa: ???

Popular Posts