Sama

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Oi, saya masih yang dululah! Cuma saya ambil keputusan untuk mulai serius memperjuangkan sesuatu - tidak kisahlah apa sesuatu itu - yang saya fikirkan benar. Bagus untuk ditegakkan. Misalnya berbahasa dengan bahasa betul. Ini resolusi saya pada tahun bila saya tidak ingat, namun saya harus mulai serius. Memanglah nampak matang. Well, "nampak".

Celoteh saya semakin kurang, saya pun sedar. Di dunia realiti saya sama (meskipun kurang meluah), cuma entah kenapa dalam dunia sebenar saya diam pasal isu-isu yang saya bincangkan dalam blog neh. Mungkin ikut teori yang disebut Susan Cain dalam 'Quiet', atau mungkin kerana di luar, tiada yang berminat. Tumpahkan air ke daun keladi jaa, jawapnya nanti. InshaAllah, buka semester neh, saya akan mula buka bab-bab dalam blog neh, dalam perbualan seharian.

Come on, guys. Saya masih penulis sama 'akusvenpencarikebenaran.blogspot.com'. Cuma saya mungkin sekarang makin dekat dengan kebenaran, maka perlu lebih serius. Entri saya akan masukkan semula yang chomel-chomel, kalau ada (contoh: Dien buat resepi baharu, susu coklat Tesco campur susu HDL. Serius chomel. Hahaha).

Oh my, sick joke. Ciao.

Comments

Popular Posts