Terpenuhkan

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Waah~malam neh memang malam yang sangat menggembirakan + mengujakan. 

Pertama, tiga orang yang saya sudah jemput untuk jadi rakan blog di blog neh menerima lamaran saya. I mean, lamaran untuk jadi authors. Ketiga-tiga mereka setuju (boleh nampak kan, entri dorang. Yang satu tu entah bila mau buat entri pengenalan) dan kalau masih ada yang mau jadi penyumbang, saya OK. Tidak kisahlah apa genre yang ingin dibawakan, yang penting berkisarkan cerita betul ataupun yang mempunyai nilai moral.

OK, enough with blog promotion. Going to the second reason of why I'm feeling obnoxiously happy is the (hard to believe) reality that I've finished four topics in just two hours. Terima kasih kepada Razvi, Ardie dan Ariff sebab jadi guru tuisyen tidak bertauliah saya. Nanti bila rezeki, saya belanja, OK?

OKlah. Itu jaa untuk malam (pagi) neh. Akan meneruskan penulisan pada esok hari. Dan kepada rakan penulis dalam blog neh, kalau mau tulis entri, pastikan selepas sudah tulis satu perenggan, jangan letak line break. Saya ok.

Oh ya, header pun saya akan rekayasa nanti. Sempena menghargai kesudian kamu semua untuk menulis di sini. Wassalam.

Comments

Popular Posts