Sifar Adalah Angka Permulaan

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH


Sudah berapa kali ya, akaun saya dinyahaktifkan? Entahlah, saya sudah muak mengira (saya empat, sudah lima akaun saya diharamkan, dihentikan mahupun tidak sah; sedih gila). Entah apa perkara yang saya telah buat, yang menyinggung hati para pengatur program Gmail di luar sana dan sekarang, saya terpaksa bermula dari sifar. Tapi tidak apalah, "an end is always a beginning". I hold onto this.

Sekarang, banyak benda perlu direnovasikan. Ini baru percubaan merias blog. Looks kinda cool, right? I like how that pale, dark blue goes along with black. I think, I'll stick to this template for awhile (serius sedih, bila mengingatkan sekian banyaknya benda yang saya tulis dalam semua tujuh blog saya).

Oh ya, novel 'Semua Yang Ada' itu, belum siap pun. Sedih saya sedih, runtuh semangat mahu teruskan minat jadi penulis. Ataukah mungkin saya ditakdirkan untuk menjadi penulis blog? Agagaga~ apa-apalah, kamu!

Before I forgot, I think it's wise to announce it here: I'm searching for a blog partner to enliven this blog. Should my account being banned again, the risk for this blog to be banned is reduced. We should always be prudent, right? I don't wanna lose another blog *muka sedih*.

If you ask me the terms and condition (T&S):
  1. Ikhlas.
  2. Patuhi peraturan no. 1
Amboi, banyak gilalah syarat. Entah adakah yang sudi neh? Kita tunggu jaalah. Life's a wait. Bagi yang berminat, bolehlah hubungi saya di Facebook, pada nama 'YassinYunus AnimaFidelis IudexFinalis'. PM kah, tulis di 'Wall' kah. Apa-apalah. Komen di bawah pun, boleh!

Serius, saya perlukan teman-teman untuk memelihara blog ini. Satupun, jadilah.

Comments

NadJoliey said…
Kesian baa.. Haha.

P/S: Nda berani. Ko menulis semart. Bawa dinn!
zudien said…
Gila ko...sy pandai merapu saja...
Sven Medyona said…
GEMO. Jangan sindir-sindir. Me hate it!
NadJoliey said…
Bukan sindir.. Kenyataan. -_-"
Sven Medyona said…
Jumlah . Kalau kamu ndakmau jadi penulis di blog neh pun, jadi one of the admin pun, jadilah.

Popular Posts