:'(

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

WOW...terkedu...terkilan...semua ada la...hari ni cuti telah bermula. Bukankah saya sepatutnya gembira dengan cuti ni? Malangnya sebaliknya pula yang saya rasa. Tapi nda pa la. Saya mau kestau pengalaman masa balik tadi.

Hari ni satu kejadian yang agak memalukan berlaku kat saya. Semuanya gara-gara pakcik drebar yang pasang pendingin hawa punya kuat. Sejuk gedik oooo....dengan pakaian lengan pendek dan seluar jeans, mestila saya berasa sejuk. Menyesal tak bawa balik jaket Merdeka. Lepas tu mula la saya rasa mau terkuc*l. Terus saya ke depan dengan rasa segannya dan minta pakcik tu untuk berhenti di hentian. Malangnya dia tak kasi. Terus saya kecewa dan menyumpah-nyumpah syarikat bas tuh. Setelah pulang ke tempat duduk, saya dipanggil pula oleh pakcik tu. Dia tanya senak perut atau nak terkuc*l ja? Terpaksa la saya pura-pura senak perut..Hihi...ok, duduk kat situ sat...kata pakcik tu. Saya duduk di seat sebelahnya. Sampai ja di perhentian tu saya sorang ja yang dibenarkan turun. Rasa macam VIP kot. Semua orang menanti saya pulang dari melepaskan hajat. Naik ja ke atas bas, saya takmau pulang ke tempat duduk. Malu punya pasal. Terpaksa la duduk ja tepi drebar. Lagi bes...clear ja pemandangan..

Sampai la di Penang dengan selamat...Alhamdulillah...

Assalamualaikum..

Comments

NadJoliey said…
Haha. Lek ko.. Cuti masih panjang..
zudien said…
yah...mau perbaiki diri nih masa cuti~ InsyaAllah...

Popular Posts