Sains I : Selamat Tinggal

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Pfft...

Soalan Sains I kelmarin neraka. Sudahlah kedudukan saya jauh dari kipas, habis berpeluh badan, nampak otot-otot saya yang berketul neh. HAHAHA, joking. Tapi serius; susah betul, dan banyak soalan saya skip (tapi hentam jaa, bila masa hampir tamat). Abang jaga peperiksaan siap tanya lagi, "Susahkah?". I gave him a cold look.

Kalau tidak skor cemerlang pun, lulus sudah cukup. Yang paling penting, saya berpuas hatilah dengan kertas Sains I berbanding semester lepas punya, sebab pertama kali saya buat revisi sampai lewat malam. Sekurang-kurangnya, saya sudah lakukan yang terbaik. :D

Dan saya rasa cemburu bila kawan-kawan menamatkan kertas Sains I dengan wajah ceria. Sayapun senyum bhaa, tapi senyum kambing jaalah. Berseah selepas berusaha, kan?

Arhh~~mengantuk belum sirna. Saya mau sambung jap tidur. Wassalam.

Comments

Rilex bah. Sebenarnya soalan tu terlebih senang (struktur ngan objektif la), esei I cant cayanything about that except crying. Kalau dapat score struktur dengan objektif tu dah kira lulus dah tuh
Sven Medyona said…
He He He. Actually, saya relaks jaa. Cuma risau (ndak relakslah bha tu kan??)

Huu~me fear failed :(
NadJoliey said…
GAHH!! Sy pun risau fail. Mau mencarut pun nda boleh, ahh, tqapi seriously, sy >50 berperasaan kena repeat paper.. Sem lalu, sy rasa sy jawab lagi ok. :'(

Sy paling kecewa esei.. Seriously.
Sven Medyona said…
GAHH!! Kau bilang susah, susah. Last-last, dapat 3.5 above jugak. Ndakla bhaa, ndak jugak sampai repeat kan.

Jangan cakap macam begitu, doa nanti. Tawakkal jaklaa, OK?

I need 3.5 badly :(

Esei?? OK apa~ (tembirang tahap naga).
NadJoliey said…
Amboii.. Itu la baru sy cakap "luck". Seriously. Kali neh, menurun pointer sy, and sy sudah bersedia untuk repeat sains I.. Esei suckkkssss!

Popular Posts