Kupu-Kupu Dalam Perut


ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Bangun... perut berkeroncong tahap gaban, sampai sistem pencernaan memulas. Masa tengah tunggu air mendidih semalam, saya saja jaa, baring-baring atas katil lepas penat layan Ragestache.com. Bapak lawak website tu. Dia lebih kurang macam 9GAG, tapi memandangkan 9GAG diblok atas sebab-sebab munasabah, Ragestache is the solution. Mungkin kamu patut baca pos dalam laman web tu: Ragestache.com

Di atas neh, saya buat sendiri. Try asah kreativiti sudah nda lumat dek pertambahan ilmu baharu melalui P&P, of course. Prior knowledge is what had made us survive. In all, saya enjoy buat, biarpun satu tu, menelan masa dua,  tiga jam. Akan buat lebih banyak lagi.

Saya terbangun sebab mimpi pelik sikit. Mimpi Lisa Surihani (hey, not that kinda dream LULZ), mimpi ular dan sebuah sungai terkenal kering. Mimpi dikejar; entahlah. Banyak sangat. Tapi, semuanya kabur and I don't remember much. Pasal Lisa Surihani, saya ingat ler. Dia buat pose depan Satio saya dan dia tunjuk cara main HOT air balloon yang se-hot dia LOL. Just kidding.

#esok, mudahan dia datang lagi 


#yassin, better wash your feet. It's demon fooling you around

Comments

Popular Posts