Re-Soul-Lusi

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Menjadi DJ kedengaran cool~

Dan sekali lagi, mengeluh akan betapa singkatnya waktu percutian. Macam baru hari tu ayah fetch saya di lapangan terbang. Sebulan lebih neh, nda macam orang lain, saya sangatlah pasif dan tidak produktif. Lesen tidak terambil, novel tidak terbikin (masalah laptop), buku nda habis terbaca. Terkurung dengan akaun Instagramnya. Entah apa-apalah si Yassin neh.

Walau bagaimanapun, saya ndalah se-badass yang kamu kira. Saya ada juga buat beberapa perkiraan dalam diri, bukan resolusi mengarut lagi/sudah, tapi tukar cara. Kalau yang selalu bergaul dengan saya pasti akan sedar perubahan yang akan saya bawakan nanti. Semuanya salah Abdullah Hassan dan Ainon Mohd. Saya sendiri nda sabar mau tengok #menyarung kaca mata.

Resolusi tahunan saya untuk tahun 2013 tercapai dalam sekitar ~55%. Kasarlah. Kalau mau hitung benda yang saya perolehi, yang tiada dalam resolusi tersebut, memang agak berbunga jugalah. Tahun depan, yakni 2014, resolusi saya tiada yang khusus. Just wanna live. Survive. Dan mungkin mulailah mencari bunga di laman untuk disunting. Adik-adik mulai rindu mengelus jemari bayi.

Cis kau, tengah malam! Memporak-porandakan tujuan asal misi penulisan. Ndapalah, tidurlah dengan hakikat tahun neh saya gagal ~45%. Selamat malam (orang Perancis kata, "Bonne nuit"!)

Comments

Unknown said…
Good :)

And I change my blog adress again :P

hikhikhik.. sorry.. but this time InsyaAllah permanent. Kalau ada rezeki lebih nanti kembali ada domain sendiri

fmthejourney.blogspot.com (you better change it on your blog list) :P okie..paipai.. I need to runaway from home now.

Popular Posts