Lagu-Lagu Disember

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Jadi, inilah pos sulung untuk bulan neh. I made yet another new blog, here. Saya rasa nda selesa bertutur (menaip) dengan meninggalkan side jahat saya. Rojak, loghat Tawau and whatnot. Inilah stail yang pernah mengangkat saya. LOL, bukannya tinggi sangat pun. Tapi boleh laa. Dan saya berkeputusan untuk menyambung balik naughty side. Assume me everything; been a bad boy. A bad friend too, actually #ohgoshmymixedlanguage

Untuk pos pertama, saya mau share enam klip video Inggeris moden yang saya paling suka/kagum. Saya bukan budak baik, tahu. Saya hanya budak lelaki yang terkena virus ke-Barat-an lantas menanggung derita membuang rasa mencintai unsur itu daripada diri saya. Masih mencuba terus-terusan mengalahkannya. Tapi, lagu saya okay jaa kot semuanya. Kalau didalamilah. Banyak lagi sebenarnya, ini yang terbaik. Enjoy.

1. James Blake, 'Overgrown'


2. Jason Mraz, 'I Won't Give Up'


3. Nick Howard, 'Unbreakable'


4. Foster The People, 'Houdini'


5. Willy Moon, 'I Wanna Be Your Man'


6. Jason Mraz, 'Prettiest Friend'

Comments

Popular Posts