Berbeza-beza

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH
Saya tidak tahu apa yang merasuk saya semalam sampai bersikap childish semalam. Kenapa saya tidak boleh menerima definisi orang lain dan paksakan ia pada pemikiran serta tindakan orang lain. Kesian dia jadi mangsa; sorry kawan. Saya cuma tidak mahu kau terlalu memaksa diri, kalau (kalaulah) nanti tidak ditolaknya, bolehkah kau cope dengan situasi? Bolehkah ka berhadap semuka dengan dia lagi tanpa rasa canggung? Dan paling penting, saya sangat takut kehilangan kau, HAHAHA. Pentingkan diri, nampaknya.

Apapun, kalau tindakanmu kaurasa betul, maka pedulikan saya. Your life, man. Salah-satu ciri orang matang adalah dia yakin dengan pilihannya, tanpa mengisahkan pemikiran orang lain. Saya terima dengan hati terbuka, because I was simply making suggestion. Selalu di belakang kau, dude.

P/S: Semuapuun diluah di sini =.="

Comments

Popular Posts