Sudah Tua

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Kerja bertimbunan. Meskipun begitu, me"lalai"kan penulisan blog adalah sautu perbuatan yang sukar untuk dilakukan. Apalagi dalam usaha menulis sesuatu berkenaan diri-sendiri (narsisistik), memang sukar melepaskannya. Akan cuba menulis ini sesingkat mungkin, memandangkan mata semakin berat membebenai rasa mengantuk bagai.

Jujurnya, saya tidak mengharapkan apa-apa dari proses transisi penuaan ini. Saya berjanji untuk kekalkan sikap beranak-anak dengan kawan; saya akan terus berkecindan dan saya akan sentiasa memperbaiki diri. Cuma terkilan satu cita-cita belum tercapai:- menjadi lebih pendiam. I love being kept quiet. Hahaha.

Itu jaalah. Semoga Tuhan permudahkan jalan saya dan kau dari terlalu di-blindfolded oleh Freemason lol. Kbai.

Comments

Popular Posts