Tuhan, Makbulkan Doa Kami!

ASSALAMU`ALAIKUM WARAHMATULLAH

Saya kembali menulis setelah berhenti beberapa kali (dude, was it six times? Or seven?). Keinginan menulis saya bukan macam orang normal lain; bermusim. Sekejap menulis, sekejap berhenti. Sekejap lagi, menyesal sebab berhenti. Sekejap itu, sekejap ini. Kalaulah ada protal di dunia neh, saya akan buka dan tampar diri-sendiri. Cuba laa bersikap tekal sedikit!

Untuk tahun ini, cuba menjadi lebih aktif. Tulis dua buku (biar pun ada kemungkinan tidak akan diterbitkan). Nanti tua, cetak semuanya dan masukkan dalam suatu peti rahsia. Tulis dalam wasiat, siapa boleh bagi sinopsis paling betul untuk kesemua buku, berhak 60% harta saya. Skema sinopsis akan dipegang pemegang wasiat saya. Saya papa yang rock!

Apapun, mari sama-sama tadah tangan agar Tuhan permudahkan semuanya. Aamiin.

Comments

Popular Posts